Bryan you…

Hvad sker der når man siger ja til at speake en viral kampagne i Danmark med de rigtige ingredienser (blonde topløse babes og alvorligt udseende politimænd)? Så ringer ens far fra New York dagen efter og siger: What are you doing son? (need any help over there in the outrageous Denmark?). Bryan Wilder, min gamle bureau-partner, der har boet i Danmark siden halvfjerdserne har pludseligt hørt fra hele sin familie og gamle klassekammerater i USA hvor Rådet for Større Færdselssikkerheds “nyhedsklip” om alternative danske fartkampagner er blevet et omgående hit, ligesom i store dele af resten af verden. Filem er spredt med lynets hast fra computer til computer og viser hvor stærkt et værktøj mellemfolkelig samtale er. YouTube har hjulpet med til berømmelsen sammen med andre web 2.0 netværk. En stor del af forklaringen på filmens popularitet er selvfølgelig de gode gamle virkemidler men ikke mindst Bryans autensitet som reporter. Er det sandt eller falsk?. Godt gået mr. Wilder.

Next Post

Previous Post

BRANDING AND DEVELOPING IN A WORLD OF MEDIA, ARTS AND REBELLION

Download podcast på iTunes / Lyt med på Spotify / Se film over Vimeo / Følg det visuelle univers og fortællingerne på Instagram og Facebook