IKE

Kørte forbi IKEA-varehuset i Gentofte efter mørkets frembrud forleden. Lyset var slukket i A’et på det kæmpestore navneskilt, der ses af tusindevis af mennesker hver dag på Lyngbymotorvejen. Pludseligt fik bygningen en helt ny betydning – IKE! Det lød langt mere jazzet og tilbagelænet. Måske er det et led i IKEA’s klimastrategi at spare på strømmen i et af bogstaverne? Eller også er det en hyldets til den gamle rocker og hustyran Ike Turner, der døde for nyligt. Eller, hvis jeg kender IKEA ret – led i en nøje udtænkt kampagne, som ruller over skærmen en af de nærmeste dage. Ideen er hermed givet vidre til DONG – enten betaler du, eller også slukker vi for strømmen! Capice?

Next Post

Previous Post

BRANDING AND DEVELOPING IN A WORLD OF MEDIA, ARTS AND REBELLION

Download podcast på iTunes / Lyt med på Spotify / Se film over Vimeo / Følg det visuelle univers og fortællingerne på Instagram og Facebook