Plakaten er et barn af industrialiseringen

Den blander kunst, reklame og grafisk arbejde på sin helt egen særlige måde. I NXT har vi skabt en stribe plakater for store brands og virksomheder. Nogle  har været gadeplakater andre rettede mod galleriudstillinger. 

Da Schweppes lancerede et nyt design til deres sodavandsetikker, skabte vi en serie plakater, som knyttede brandet til den hippe undergrund og kunstverden. Det gav Schweppes en hel del PR.

For De Gule Sider blev det til en plakatserie, som hylder de små erhvervsdrivendes hjemmestrikkede slogan. Serien gav også masser af PR.

Foruden disse to har vi også løst bestillingsopgaver for Frisko/Zapp Is, Metroen, SF, Avisen Urban, Fields.

I dag har vi flyttet vores fokus til de sociale medier. Vi har bl.a. lavet tegneseriestriber på Facebook.

Next Post

Previous Post

BRANDING AND DEVELOPING IN A WORLD OF MEDIA, ARTS AND REBELLION

Download podcast på iTunes / Lyt med på Spotify / Se film over Vimeo / Følg det visuelle univers og fortællingerne på Instagram og Facebook